سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 92/11/3 | 12:46 عصر | نویسنده : A.M.KH

 

گری لینه کِر (مهاجم سابق انگلستان):

مسی در یک سال 91 گل زده. کاری که امروزه و در این عصر، یه موفقیت غیر قابل درکه بوفون: مسی بازیکنیه که در هر نسل فقط یکی مثلش ظهور میکنه.خیلی بعیده که انسان دیگه ای بتونه آمارهای مسی رو تکرار کنه!

اوتمار هیتسفلد (سرمربی سابق بایرن‌مونیخ و تیم ملی سوئیس): مسی هر روز بهتر از روز قبل ظاهر می‌شود. او نشان داده که چه بازیکن بزرگی  است. مسی و پله بزرگ‌ترین بازیکنانی هستند که در جهان فوتبال ظاهر شده‌اند.  وقتی این دو بازیکن توپ را لمس می‌کنند، فقط باید سکوت کرد و غرق در  تماشای هنرنمایی آنها شد

نیستلروی: هیچ لغتی برای توصیف کارهایی که مسی انجام می دهد وجود ندارد. او در سطح  دیگری است. مسی کار خودش را می کند، بازی اش را انجام می دهد، یک یا دو گل  می زند و به خانه اش می رود. و این کارها را به نحوی انجام می دهد که ساده  به نظر می رسد.

تیری هانری: “بهترین بازیکن جهان؟ مسی. من باهاش هم تیمی بودم، فراتر از این دنیاست!”

دل‌بوسکه (مربی اسپانیا): مسی فوتبال خیابانی بازی میکنه و همه را فریب میده. مسی در هر پستی که باشه و با هر بازیکنی که در تیمش حضور داشته باشه، عالی بازی میکنه مسی بهترینه، تمام!

 

 

مارادونا: "مسی بهترین است, توخوب بودن او هیچ شکی نیست."
مورینیو: " مسی همیشه خوب است."
اریگوساچی: " مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است."
بکن بائر: " مسی بهترین فوتبالیستی است که من در جهان دیده ام."
اوتمار هیتسفلد: " مسی در سطح بالایی نیست! او در سطح فوق بالایی است که هیچ کس به ان نخواهد رسید."
دی استفانو: " مسی واقعا بهترین است." الکس فرگوسن: " بدون شک مسی بهترین است, او جدا از هر فوتبالیست دیگری است." پله: " قبلا بازیکنان بزرگ زیادی وجود داشتند, اما در حال حاضر مسی بهترین است." آرسن ونگر: "در حال حاضر مسی بهترین فوتبال را بازی می کند, او از خود فوتبال متولد شده است." ریوالدو: " مسی بهترین است ویک شخصیت بزرگ دارد اما در عین حال بسیار فروتن است." زیدان: " به نظر من مسی جلوتر از رونالدو است, چون خلاقیت بیشتری دارد."

لیزارازو (بازیکن سابق بایرن مونیخ):وقتی با لباس معمولی میبینیش مثل بچه ایه که داره میره مدرسه ولی وقتی لباس ورزشی میپوشه و وارد زمین میشه، همه بازیکنا شبیه دانش آموز هستن پیش  استاد
سانی اندرسون (بازیکن سابق بارسلونا، لیون و ویارئال):
“مسی رکورد مولر رو زده ولی بازیش هم خیلی رشد داشته. بازیکنی بالغ، در حالیکه نباید فراموش کنیم فقط 26 سال داره.

پیچی آلونسو (بازیکن سابق بارسلونا):

من با مارادونا بازی کردم، و مسی خیلی بهتره: بیشتر گل میزنه، بیشتر یه بازیکن تیمیه، از لحاظ فیزیکی قوی تره … مهمترین موضوع در مورد مسی اینه که هنوز گرسنه ست: هیچ وقت از مقابله با چالشهای جدید خسته نمیشه”


توتی:

مسی بهتر از من است.

اندره پیرلو:

من نمیتونم باور کنم که توپ طلا رو تا وقتی که مسی فوتبال بازی میکنه ببرم،امیدوارم مارادونا منٌ ببخشه ولی مسی از اون بهتره

اینزاگی:

هیچکس به با استعدادی مسی متولد نشده

آنتونیوکونته:

یگانه راه برای توقف مسی تفنگ است

** پپ گوآردیولا:
درست مثل مایکل جردن در  بسکتبال، مسی سرآمد ورزش خود است. کمتر ورزشکاری در دنیا مثل مایکل جردن و  لیونل می‌توانستند سرآمد ورزش‌های خود باشند. برای کسانی که به دنبال رسیدن به لیونل مسی هستند، متاسفم. غیر ممکن است. این بچه بی‌نظیر است. او تنها  یک گلزن قابل نیست، بلکه هر گل او زیباتر از گل قبلی است.
آلفو باسیله:
شما نمی‌توانید کسی را با مسی مقایسه کنید. رونالدو فوتبالیست بزرگی است، اما  مسی از کره مریخ آمده است. مسی با توپ بیشتر از زمانی که تنها با توپ  می‌رود سرعت دارد، انگار یک ورزش دیگر انجام می‌دهد. انجام دادن چیزهایی که مسی با سرعتش انجام می‌دهد غیر ممکن است.
** گرد مولر:
رکورد من 40 سال پا بر جا بود. اکنون بهترین بازیکن جهان رکورد من را شکسته است.  برای او خیلی خوشحالم، او بازیکن فوق‌العاده‌ای است. بازیکنی با مهارت‌های بالا و فروتنی زیاد. اکنون فکر می‌کنم او نیز 40 سال رکورد گلزنی را نزد  خود نگه دارد. او فوق‌العاده‌ است و فقط یک ایراد دارد و آن هم این است که  در بایرن‌ مونیخ بازی نکرده است!
** لوئیس فیلیپه اسکولاری:بعضی مردم رونالدو را به خاطر این که بازیکن بزرگی است و قیافه خوبی دارد، دوست ندارند. مردم به او حسودی می‌کنند. بدترین چیز درباره زندگی رونالدو،  لیونل مسی است. اگر مسی نبود رونالدو بهترین بازیکن جهان بود.** آلخاندرو سابیه یا سرمربی آرژانتین:آکادمی زبان اسپانیا باید به دنبال یک لغت جدید برای توصیف آنچه لیونل مسی در زمین انجام می‌دهد ابداع کند.** ساموئل اتوئو:مسی خداست، چه به عنوان وجهه انسانی چه بازیکن فوتبال. امیدوارم جام جهانی را  با آرژانتین کسب کند. از خدای متعال می‌خواهم این شانس را به او بدهد.

 




  • قالب وبلاگ
  • مطالب روز